Derneğimizin bir demokrasi şöleni içinde geçen Olağan Genel Kurulu’na katılan üyelerimizin tam desteği ile gelecek dönem başkanlığı görevine şahsımı layık gördüğünüz için tüm üyelerimize en içten teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım. Bu güçlü desteğin omuzlarımıza yüklediği büyük sorumluluğun bilincinde olarak derneğimizi Cumhuriyetimizin 100. yılına en mükemmel şekilde hep beraber taşımak için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan kuşkunuz olmasın. Bu vesile ile bir önceki dönem Başkanımız sayın Prof. Dr. Esra Kaytan Sağlam hocamıza ve değerli yönetim kurulu üyelerine derneğimiz için yapmış oldukları büyük hizmetler için çok teşekkür eder ve görevi devralan sayın Başkanımız Prof. Dr. Yavuz Anacak hocamıza görevinde üstün başarılar dilerim.